Etter lang tids sykdom og mange kamper, klarte ikke vår pappa lenger å kjempe mot sykdommen. Han ville oppleve så mye mer her i livet, sammen med familien og venner. Vi tenker likevel på alt det fine han har opplevd gjennom et rikt liv. Han var en ekte livsnyter med masse humor og kjærlighet i seg . Hvil i fred, vår elskede pappa. Vi savner deg❤️❤️
Etter lang tids sykdom og mange kamper, klarte ikke vår pappa lenger å kjempe mot sykdommen. Han ville oppleve så mye mer her i livet, sammen med familien og venner. Vi tenker likevel på alt det fine han har opplevd gjennom et rikt liv. Han var en ekte livsnyter med masse humor og kjærlighet i seg . Hvil i fred, vår elskede pappa. Vi savner deg❤️❤️
Vår kjære pappa sovnet stille inn
Etter lang tids sykdom og mange kamper, klarte ikke vår pappa lenger å kjempe mot sykdommen. Han ville oppleve så mye mer her i livet, sammen med familien og venner. Vi tenker likevel på alt det fine han har opplevd gjennom et rikt liv. Han var en ekte livsnyter med masse humor og kjærlighet i seg . Hvil i fred, vår elskede pappa. Vi savner deg❤️❤️
Etter lang tids sykdom og mange kamper, klarte ikke vår pappa lenger å kjempe mot sykdommen. Han ville oppleve så mye mer her i livet, sammen med familien og venner. Vi tenker likevel på alt det fine han har opplevd gjennom et rikt liv. Han var en ekte livsnyter med masse humor og kjærlighet i seg . Hvil i fred, vår elskede pappa. Vi savner deg❤️❤️
Denne administrasjonsavgiften sikrer oppfølging av kjøpet til riktig florist. Den inkluderer godkjenning fra floristen og eventuelle påminnelser til floristen for å godkjenne bestillingen. Avgiften dekker også kundestøtte for blomsterkjøp.
Kjære Eivind, det var trist å høre om at du var gått bort. Takk for all hjelp og takk for gode minner og morsomme minner som jeg tar med meg. Hvil i fred
Kjære Eivind. En trist melding å få fra Anita at du har gått bort. Det var ikke helt uventet, men likevel et sjokk for å si det sånn. Vi har hatt så mange fine stunder sammen, turer, satt i samme styre i "Vi over 25" og NHF Nittedal og Hakadal. Jeg ble ble ordentlig kjent med deg og Lillian for over 30 år siden, men Vidar og du har vært venner i mange mange år. Mye hygge har vi hatt sammen - før Lillian gikk bort og når du traff Bodil. Vi har vært sammen i Sandefjord og på hytta familien hadde på Gaustad/Rjukan. Vidar var på besøk hos deg i Son når du kom hjem etter operasjon ifjor, og det var siste gangen dere så hverandre. Men samtaler på telefonen har det blitt etter besøket. Du vil bli minnet med glede og du vil alltid være i våre hjerter.
Hvil i fred kjære venn <3 Våre tanker går til Anita og Heidi med familie <3