En venn som bare alltid var der, er borte!
Entusiasmen, livsgleden og pågangsmotet er slukket.
Smilet, humoren og latteren er stilnet.
Den gode samtalen, også om de vanskelige og vonde tingene, er avsluttet.
Kun savnet står igjen.
Kondolerer til familien og alle som har vært så heldige å kunne kalle Bjørn Ove for sin venn.
Vi har mistet noe veldig verdifullt i livet.
Hvil i fred gamle venn.
Takk for mange fine turer med modellflyene våre. Takk for all god hjelp da jeg ikke helt hadde lært den edle kunsten å fly. Har gode minner fra flyturer og møter i klubben. Vi er mange gode kamerater som vil savne deg,, dine kunnskaper og gode humør. Hilsen Arne H.
Takk Bjørn Ove for alle smil og hyggelige møter vi hadde
Som sin far, en ekte luftsports fyr, med brennende engasjement for modellfly og annen luftsport. Mange gode innspill, meninger og ideer. Men han var også et godt menneske, som sendte hyggelige og oppmuntrende meldinger når vi andre var "litt nede" eller skryt og ros når vi gjorde noe bra! Hvil i fred på din siste flytur, du blir husket
Hvil i fred kjære Bjørn. Du forlot oss så altfor tidlig!
Til minne om Bjørn Ove!
Bjørn Ove var et menneske som satte dype spor hos dem som fikk ha ham i livet sitt. Med varme, klokskap, humor og en stille styrke betydde han mer enn han kanskje selv visste. For familien var han et samlingspunkt, en trygghet og en som alltid stilte opp på sin egen rolige måte.
Han hadde evnen til å se mennesker, til å lytte, og til å være til stede når det virkelig betydde noe. Mange vil huske de gode samtalene, latteren, interessene han brant for og den ærlige omsorgen han viste. Det var lett å føle seg forstått i hans nærvær.
Tapet av Bjørn Ove etterlater et stort tomrom, men også en dyp takknemlighet for alt han ga. Minnene, verdiene og kjærligheten han delte lever videre i oss som er igjen, og vil alltid være en del av historien om ham.
Hvil i fred, Bjørn Ove. Du er dypt savnet og vil aldri bli glemt.
En ildsjel med varmt hjerte. Takk for mye godt samarbeid.
Takk for en flott barndom og ungdomstid sammen. Blide gode Bjørn Ove. Hvil i fred gamle venn.
Et fantastisk godt menneske har forlatt oss. En som viste vei og alltid stilte opp for andre. Du vil bli savnet.
Vill alltid huske positiviteten din og de gode samtalene og det varme gode mennesket du hvar. Skal drive natteravnerne med stolthet. Fred over dit minne.
Vi var unger på omtrent samme alder som vokste opp i rekkehusene i Kvernstuveien 17-23. Husker Bjørn Ove som en blid, raus og hyggelig gutt. Utrolig trist å miste en kjær person. Varme tanker til dere.
Har mange gode minner fra tiden på nygård. Mange varme tanker til Toril og Charlotte ❤️
Kjære Bjørn. Du kjempet så tappert i flere år, men måtte dessverre gi tapt, så alt for tidlig. Vi var så heldige å få lov til å bli kjent med deg gjennom campinglivet. Stavern var et sted du stortrivdes, og vi kunne se du blomstret opp når du var der, selv etter at sykdommen herjet med kroppen din. Vi kommer til å savne smilet og latteren din. Men vi vil huske de gode minnene om deg. Takk for at vi fikk lov til å bli kjent ned deg. Varme tanker til Torill og Charlotte .
Vi føler med dere i sorgen.
Fred over Bjørns gode minne.
Kjære Torill og Charlotte m/familie
Et stort menneske har forlatt oss alle, han hadde det alle ønsket: Stor ro, stort smil og en stor god favn til en klem, til de som trengte det
Vil alltid huske Bjørn som snill og god. Han var en flott samtalepartner og glad i både dyr og mennesker.
Varme tanker til dere alle.