Tusen takk for all omtanke og kondolanser i forbindelse med min bror's bortgang, både på FB og minnesidene.
Takk også for all deltakelse i kirke og minnestund på Morten's kro, med fine taler og blomsterhilsener, levert både hjemme og i kirken med fine ord på kort og sløyfer🩷
Med deres tilstedeværelse ble denne dagen lettere å håndtere🩷
Vi takker deg for godt naboskap i over 20 år.
Hvil i fred
En likandes kar tvers igjennom. H.i.f.
Så uvirkelig at du har gått bort, kjære Geir♥️. Minnene er mange og gode - Jeg er evig takknemlig for flotte feriedager i Tyrkia 2025, som det også vises på bildet du har lagt ut🥰 Hvil i fred! ♥️
Hvil i fred Geir🌹
Hvil i fred, Geir 🌹
Det var ikke slik det skulle være,❤️en god venn,og fine meldinger fra deg,nå blir det bare å tenke på deg,hvil i fred Geir, blir savnet lenge, lenge ❤️😥
Tore Melbye med familie
En siste hilsen
Tom R Enger
En siste hilsen fra Klasse 9D Apalløkka skole 1976.
Kjære Geir! Vi i Eurositesi vil savne ditt gode naboskap! Takk!
En siste hilsen
Fra Karin, Thea og Thomas
En siste hilsen fra oss
Ann Kristin Aasheim m/ familie
Tor Erik Aasheim m/ familie