Kjære Inge. Tusen takk for varme og omsorg du viste Kay
og meg. Hvil i fred.
Hilsen Anne
Hvil i fred.
Hvil i fred, kjære onkel Inge❤️ Takk for alt❤️
Kjære Inge❤️ Takk for all varme du ga - i de beste bamseklemmer, fantastiske måltider og et hjem som alltid stod åpent. Med en omsorg og kjærlighet man bare kan se opp til, satte du dype spor. Minnes deg i takknemlighet. En siste bamseklem, måtte du hvile i fred❤️
Kjære bestefar,
Takk for alle gode minner du har etterlatt oss.
Uendelige repriser av rorbua, fundamental oppdragelse i å bruke skostativet, gode måltider og minneverdige samtaler.
Du har vært et forbilde på mange plan opp i gjennom årene, men kanskje aller størst for hvordan man skal oppføre seg, og vise omsorg og kjærlighet til de man har rundt seg.
En storslått mann, med god stil, trygge verdier, og en kjærlig hånd.
Endelig er det du som skal få «drøm i farger».
Takk for alt.
Takk før alle gode klæmman.
Takk for alle smil 🥰kondolerer
Takk for gode minner. Varme tanker til familien.
Takk for gjestfriheten, humoren og lange samtaler om politikk, historie og gamle dager. Jeg er ekstra takknemlig for at du har vært en så god bestefar og oldefar.
Drøm i farger.
Takk kjære Inge for alle gode samtaler, smakfulle middager, hyggelige guidede turer. Takk for du har vært en god venn . Takk for at du alltid har fått oss alle til å føle seg velkommen , iivaretatt og sett. Takk for du har vært en fantastisk mann for min kjære søster.
Minnes deg med glede og takknemlighet.
Kjære bror,
Takk for at du alltid har stilt opp. Med søndagsmiddager, fersk fisk, oppussing, sykebesøk og omsorg. For mine barn og barnebarn har du alltid tatt deg tid, sett dem og lært dem tryllekunster (som med Johannes på bildet).
Minnene om deg vil alltid leve videre❤️
Takk for tiden vi fikk sammen ❤️ du var en mann med mye kjærlighet og omsorg for alle rundt deg, du var en fantastisk bestefar, pappa, bror, onkel og alt du var for de rundt deg❤️ evig glad I deg ❤️
Takk🙏❤️
Trist å få høre at du har gått bort.. Du og Karin skulle nyte pensjonisttilværelsen sammen med barn og barnebarn. Det begynner å tynnes i rekkene blant oss som gikk på Opdøl skole sammen. Fred med ditt minne.
Kjære onkel Inge,
Takk for at du alltid har vært 100% tilstede for Jens Martin og meg❤️
Jeg er så takknemlog for alle de årene vi har fått ha deg og Karin her i Lofoten.
Med stor savn og varme minner
Hilde og Jens Martin
Hvil i fred Inge ❤️
Kvil i fred
Kjære "onkel" Inge. Tusen takk for mange koselige stunder, go mat, gode samtaler, tørre vitser 😅å varmen du alltid viste alle oss. ❤️
Hvil i fred
Hvil i fred onkel inge ❤️
Takknemlig for at vi fikk bli kjent med deg❤️ Takk for fine minner❤️
Kjære Inge, kjære «onkel Inge» ❤️ Takk for gode minner, fine samtaler og alltid noen gode ord på veien. Jeg vil alltid huske deg med varme i hjertet og et smil om munnen.
Hvil i fred ❤️
Tusen takk for gode og flotte stunder sammen i Lofoten. Vil aldri glemme ditt gode humør og all den omsorg du delte med alle rundt deg.
Kondolerer til de nærmeste familie. Han blir en savnet kar i flere miljøer. Hans skarpe observasjon og skarpe penn var både til morra og alvor! Fred være med hans minne🥰
Inge var en flott mann, hvil i fred 🌹
Inge ❤️
Takk for alle fine minner. Jeg kommer alltid til å tenke på deg når jeg er på nye eventyr i Lofoten! Hvil i fred❣️
Hvil i fred kjære søskenbarn ❤️
Hvil i fred kjære søskenbarn ❤️
Fine, gøye, gode og beste Papsen min💙 Takk for tiden vi fikk sammen, du gjorde en forskjell i livet mitt!! Alltid en armkrok og gode klemmer på lur. Takknemlig for deg. Glad i deg🥰🥰
Tusen takk for alle gode minner, onkel Inge 💞❤️
Trist og høre om din bortgang,det var ikke sånn det skulle gå da dere reiste sørover for og være nærmere fam🥺
Takk for praten og mang en god latter i kassa på Coop. Du ha alltid en god kommetar på lur.
Gode tanker til Karin og fam.❤️❤️
Kjære, gode bestefar og oldefar til Nora ❤️
Så raus, engasjert i livene til oss alle, alltid middagen klar og en historie på lur. Takk for alt du har vært for oss alle. Vi er så uendelig gla i deg ❤️ Suss og klem
Kjære gode Inge❤️ Raus og full av omsorg for oss alle❤️ Tusen, tusen takk❤️
Fineste Inge, eller Bestefar som eg fikk kalle deg 💙 rart at du er borte. Du var ein viktig brikke i min finaste sommar, 2019, sommarjobb på Gravdal sykehus sammen med Malin og Silje. Tenk at du kjøpe bil til oss så me kunne farte rundt på ettermiddagen og i helgene. Klar med dei beste middagane etter jobb, med Lofotfisk, eit godt kyss på kinnet og det varmaste smilet då me kom. Me møttes fleire gongar etter den sommaren, til og med spontant på dåkas Rhodos - klart du måtte visa favorittrestauranten din til meg og Morten… 💙 Tenker på deg og dine 💙
Fineste Inge, eller Bestefar som eg fikk kalle deg 💙 rart at du er borte. Du var ein viktig brikke i min finaste sommar, 2019, sommarjobb på Gravdal sykehus sammen med Malin og Silje. Tenk at du kjøpe bil til oss så me kunne farte rundt på ettermiddagen og i helgene. Klar med dei beste middagane etter jobb, med Lofotfisk, eit godt kyss på kinnet og det varmaste smilet då me kom. Me møttes fleire gongar etter den sommaren, til og med spontant på dåkas Rhodos - klart du måtte visa favorittrestauranten din til meg og Morten… 💙 Tenker på deg og dine 💙
Kjære, fineste Inge🩷
Takk for alle gode minner, fantastiske måltider, historier og tørre vitser. For alt du fylte kjøkkenskapene mine med, som du mente jeg trengte.
Takk for at du var verdens beste bestefar og for at du tok så godt vare på mamma🩷
Alltid et smil på lur og et glimt i øyet - du vil bli savnet.
Anniken🕊
Kjære pappan min♥️
Takk for all kjærlighet og alle fine minner♥️
Savner deg♥️
Glad i deg!♥️
Hvil i fred 🌹
Vi føler med dere i sorgen
Hvil i fred 🌷
Kondolerer til familien.
Kondolerer ❤️
Kondolerer.
En siste hilsen. Hvil i fred, gode fetter
Sov godt kjære bror
Hvil i fred Inge, du var et fantastisk menneske med mye visdom og engasjement
En flott mann er borte.
Inge blir savnet.
God klem og varme tanker fra
Jane og Jon
Takk for gode minner kjære Inge❤️Ønsker alt godt for familien din videre💝
En fantastisk onkel...
Du lærte oss mer enn ord kan si,
med varme, styrke og stille visdom.
Minnene lever videre i oss,
og kjærligheten slipper aldri taket.
Takk for gode minner ♥️, og mange fine dager hos deg Inge og Karin i Larvik. Der kor dere kjøre meg rundt å vist at det fine rundt Larvik, fra Bøkskog til kaffer ♥️ hvil i fred 🕯️