På vegne av Anne Tveterås, Heidi Schrøder og meg: Tusen takk for alt du gjorde for oss, du gjorde det med hjertet! Og alle gode samtaler, alltid velmente ord. God reise!
Takk for godt naboskap. til alltid blide og hyggelige Thor ♥️
Verdens beste start og avslutning på både små og store turer i skogen. Du var der alltid med et vennlig smil, hyggelig prat og interesse for dine medmennesker. Vi vil savne deg, Thor. Hvil i fred.
Takk for alle gode samtaler, gode råd og kunnskap.
Et flott forbilde med et herlig glimt i øyet. Du var alltid så interessert i å høre og hadde så mye å fortelle.
Du vil bli stort savnet av oss.
Vil i fred
En siste hilsen fra familien Tysnes Tunheim
Takk for mange råd og tips når jeg spilte fotball i hagen. Du hadde alltid morsomme historier.
Hvil i fred.
Ask, Ivo, Tanja og Andreas
Tusen takk for alle gode minner såvel i arbeidslivet som privat. Takk for gjestfrihet og hyggelig samvær på hytta!
RIP
Tusen takk for godt samarbeid og stor innsats i arbeidet for Leiv Vidar.
Evig takknemlig!
Arne Vidar
Thor tok oss imot fra første stund –
med kaffe, historier og et smil som rommet både klokskap og varme.
En gjestfri, engasjert, og inkluderende mann -
som det var lett å få stor respekt for.
Takk for alt du delte Thor!
Du var "hel ved" og vi vil, virkelig, savne deg <3
Et lite tillegg, se tidligere minneord:
Men, kjære Thor - vårt mest minnerike løp av alle sammen, var Strandvollrunden i Trysil - virkelig en opplevelse for historiebøkene.!
Tusen takk for godt naboskap❤️
Kjære Thor,
Takk for alle løpemil og reiser sammen i trening og løp i Oslo, New York, Berlin, Balestrand og Tromsø.
Inger og jeg vil alltid huske deg for ditt gode humør, lune humor og med glede.
Kjære Thor, storebror, svoger og venn. Takk for alt vi har fått dele: Alvor og glede, din elleville kreativitet og gode smil.
Med kjærlighet.
Morten og Åse Berit
Vi har mistet en morsom, hyggelig og usedvanlig snill nabo og venn.
Thor var en som så menneskene rundt seg, og som gjorde små og store ting som betydde mer enn han kanskje selv visste.
Da vi en gang kom hjem fra jakt, hadde Thor hengt opp et skilt med jeger og hund på porten vår – en hjertevarm og humoristisk gest, gjort med tanke på Harald.
En annen gang, etter en tur til fjells, sto bilen vår skikkelig møkkete på gårdsplassen. Da vi kom hjem fra jobb, var den nyvasket. Det var ingen tilfeldighet – det var bare Thor, den snille naboen, som hadde vært der igjen.
Slik var han: oppmerksom, raus og alltid klar til å gjøre hverdagen litt lysere for andre.
Vi er dypt takknemlige for godt naboskap, mye samvær og mange hyggelige minner som vil leve videre hos oss.
Røverhøvdingen har fortalt sin siste historie og gått sin siste enbeinte skitur. Takk for selskapet og alle historiene dine, Lensmann 🫡 Du vil bli savnet, men aldr glemt ❤️
Så mange flotte og varme minner. Hvil i fred kjære Thor
Takk for alle gode minner, Thor. Jeg vil huske deg som en positiv, glad og omtenksom person.
Thors varme, hans oppmerksomhet, naturlige inkludering, humor og skrå blikk, vil være med i minnene for alltid.
Takk for kjærligheten du har gitt oss. Nå er helten vår borte og vi er takknemlig for alle de gode historiene, det gode humøret og de fine minnene
Takk for mange fine turer, morsomme historier, hyggelige kvelder med god prat. Minnene lever.
Du møtte alltid barna og oss med smil og interesse. Vi vil alltid huske Rudstein julenissen. Hvil i fred!
Hvil i fred Thor 🌹
Vår hyggelige og fine nabo.
Takk for at vi ble kjent med deg, Thor. Du og Kirsten tok oss alltid imot på Rudstein med åpne armer og godt humør og ønsket oss velkommen tilbake. Samtalene våre dreide seg ofte om Kvisle der du viste oss resultatet av mange års lokalt dugnadsarbeid og tok oss med rundt og fortalte om stedets interessante historie. Dine morsomme bøker om Smårøvernes forunderlige verden vil stå tilbake som flotte minner.!
Takk for alle gode minner,Thor❤️. Hvil i fred🌹
Tusen takk for alt du har lært meg og alltid stilte opp når jeg sto utenfor døra med fotballen under armen ⚽️
Kommer alltid til å ha med meg dine gode historier om Lensmann og Matsnys 😊 takk for alt min gode venn ❤️
Thor var naboen som alltid hadde tid til å slå av en prat, Ofte var jeg på vei ut i skogen med hundene, han i hagen. Alltid med et lunt smil og lun humor. Vi snakket om mye forskjellig, men kom også inn på at livet ikke alltid går på skinner. Det er samtaler jeg minnes, Sender varme tanker til Thor sine næreste, og lyser fred over Thor sitt minne.
Takk for alt det fine vi har hatt sammen . Hytteturer og fortellinger , alltid koselig. ❤️
Takk for alle fine stunder vi har hatt sammen både på Kvisle og ellers! Vi er glade for å ha hatt deg i livet vårt
Alltid hyggelig å møte Thor. Så blid og imøtekommende. Hvil i fred.
Takk for gode minner!
Møtte Thor på fjellet, hadde noen samtaler med han og det var som regel noen gode og humørfylte samtaler.
Kondolerer til familien og vil i fred Thor🌹🌹
Siste hilsen Jan og Gerd
Freddy og Reidun
Øien
Takk for mange historier og gode minner.
Hilsen Ellen og Kai Olav
Takk for alle gode minner på hytta i Kvisle skog! Med hilsen fra Gro Kjersti og Marianne med familie.
Vi takker for alle gode minner
Tack för alla fina stunder! Vila i frid.
Takk for mange fine stunder sammen❤️
Takk, Thor, for morsomme samtaler og herlig naboskap.
Føler med familien i sorgen.
Takk for mange gode stunder.
Takk for gode minner og godt naboskap.
Hvil i fred❤️
Takk for et flott vennskap og mange gode samtaler.
Vi ønsker å hedre Thors minne ved å støtte Nittedal kommunes hjemmetjeneste. Hjemmetjenesten gjør en uvurdelig jobb overfor hjemmeboende og deres pårørende.
Takk for ditt smil og gode humor ,!
Takk for fine turer, praten over gjerdet og godt naboskap Thor.
Vi føler med dere,
Hilsen Ulf og Liv-Astrid
Vi føler med dere, Kirsten og Trine Marie