Nora, du gjorde vår ungdomstid så fin. Du var raus, snill og blid.
Takk for alle humørfylte stunder og kjære minner.
Signe minnet.
Takk for koselig og trygt naboskap i Kvartsveien. Du var varm og blid mot meg og tok deg alltid tid til en prat, ofte om Santo eller Opus🐈⬛, dyr genrelt som vi hadde en felles kjærlighet for 🫶
Hvil i fred ❤️
Takk for godt naboskap i nesten 30 år. Vi tenker ofte på deg når vi er på hytta, og ser på bildet av fjellvettreglene , som du broderte til oss. Hanne og Egil
Takk for gode minner frå skuletida. Kvil i fred.
Tusen takk for gode minner fra ‘parken’ og naboskapet❤️ hvil i fred
Takk for mange gode minner frå barndomen, Nora❤️ Dei blir hugsa med varme og glede. Sov godt kjære søskenbarn💐💐
Hvil i fred.
Varme tanker til Noras familie, og til alle som sto henne nær.
Du har vært en alle tiders svigerinne i over 50 år - limet i familien. Takk for all munterhet og omsorg.
Georg ❤️
Føler med dere i en vond og vanskelig tid.🌹
Varne og gode Nora. Tusen takk for alle gode minner fra Kirkeby SFO, der jobbet vi sammen. Det var mye latter og moro, og din varme og gode personlighet vil alltid følge meg. Kondolerer til familien.
Vi føler med dere i sorgen. Fred over hennes gode minne.
Kondolerer 🌹takk for alt d gode vi hadde kjære søskenbarn. Vil alltid huske deg med glede. Sove godt nå Nora❤️
Takk for den tette og fine kontakta vi hadde saman i Hakadal. Kvil i fred, kjære Nora.
Varme tanker til familien. Eg sørger saman med dykk
Takk for gode minne frå uppveksten i Bøverdale, å seinare ette oss vart vaksne.Kvil ifred kjære syster
Takk for alt du var og alt vi fekk dele gjennom livet. Vi unner deg kvila.Lalla
Takk for godt vennskap
Varme tanker i sorgen.
Kondolerer. Tenker på dere.
Gode tanker til hele familien i sorgen. Takk til Nora for godt samarbeid i FAU og i Speideren.
Kondolerer og takk for alt. Mange gode minner fra barndommen og for å være en bær venn av familien. Vi er glad for å ha blitt kjent med Nora.
Takk for gode minner frå barne- og ungdomsår, Nora. Du blir aldri gløymt.
Takk for alle fine årene sammen på barneskulen og ungdomsskulen, Nora. Glemmer deg aldri.
Vår medkjensle i sorga til alle i familien❤️💐
Tusen takk for din godhet som nabo, parktante og på SFO. Alltid god og snill med barna! Vi minnes Nora med godhet og kjærlighet!
Våre tanker går til de nærmeste.
Hvil i fred!
Kjære familie,
Jeg tenker på dere i denne tunge tiden. Nora var en nydelig person, alltid snill og omsorgsfull. Jeg vil alltid huske hennes hjemmebakte brød og det varme hjemmet hun skapte for dere. Hun etterlater seg mange gode minner. Kondolerer.
Med varme tanker,
Kristina
Kjære gode, tapre Nora.
Takk for mange gode minner fra tiden på Tøyenhaugen.
Hvil i fred.
Sigrun, Lars-Erik, Gerd og Astrid
Takk for alle gode minne.
Kjære fineste Nora!
Har så mange gode minner fra barndommen , da du var dagmammaen min og mammaen til Nina! Du var varm , tilstedeværende og hadde en utrolig fin og smittende latter!
Sov godt fine Nora! Varme tanker til den fine familien din!
Klem fra Sigrun
Varme tanker og medkjensle i sorga
Vår dypeste medfølelse