Takk for alle minner Gunn! Hvil i fred! ❤️
HUSKER TIDEN JEG JOBBA PÅ RIMI <3 Du var en hyggelig kunde som jeg prata mye med. <3 Du Lagde mye fint håndarbeid.. jeg kjøpte et fint glass juletre som jeg setter frem hver jul . da tenker jeg på deg <3 Sov godt min venn<3
Takk for mange fine stunder i stallen. Du vil bli dypt savnet! ❤️ hvil i fred
Kjære Gunn, syntes ikke det er lenge siden jeg traff på deg på butikken! Alltid pratsom og blid og du var ved godt mot ! Hvil i fred.
Hvil i fred, snille Gunn ❤️ Vil aldri glemme deg 🕊️
Takk for alle fine stunder i stallen, Gunn❤️ Hvil i fred🕊️
Takk for gode minner fra Stall Aaraas Gunn ❤️
Hvil i fred ❤️
Hvil i fred.
Takk for alle gode minner og hvil i fred.
Ole.
Takk for mange fine og kreative år med glass.
Hvil i fred.
Hilsen kollegaer i Altiglass
En siste hilsen fra Frøydis ❤️Hvil i fred ❤️