I am so sorry to learn of Brit's death. We have been talking twice a year since her return to Norway after David's death. Once on her birthday and once on David's birthday (today). When she did not answer, I checked the internet. Brit was a wonderful, smart and caring individual and the perfect wife for my uncle. She truly made him a better person, and I am grateful to have had her in my life. I will miss talking to her and knowing that she is walking (or cross country skiing) the planet. She is now flying with the angels.
Takk for gode minner.
Så hyggelig å bli kjent med deg, Brit. Du var en kvikk dame med et godt smil. Alltid hyggelig for oss og småjentene å møte på deg i skogen. Takk for alle historiene fra gamledager og for gode refleksjoner om livet. Du er savnet.. Hilsen naboene på Fossum.
Tusen takk for alle gode minner.
Takk for at vi ble kjent med deg, du var ei positiv og livsglad dame . Mange turer til Tærudtjern med de gode samtalene. Vi savner deg virkelig.
Sigrunn og Kristian Koller
Takk for gode minner gjennom mange år. Vi vil savne deg i gjengen av lærerskole studenter. Hilsen Anne Marie og Oddny
Takk for alle hyggelige opplevelser helt fra vi gikk på Oslo lærerskole i 4 år.
Takk for all god hjelp og omsorg
Lyser fred over minnet
Takk Brit, for det du har betydd for meg og jentene mine.
Takk for mange gode minner
Hvil i fred, Brit.
Hvil i fred, Berit.
Kjære Brit
Takk for at du passet så godt på meg, da jeg var barn.
Du har alltid vært en viktig person i mitt liv.
Savner deg.
Takk for alle gode minner.Hvil i fred!
En siste hilsen fra Kari, Anne Marie og Oddny