Godgutten<3 Takk for alle fine og morsomme stunder med deg
tusen takk for at jeg fikk lære deg og kjenne Thomas hvil i fred du var en god gutt ❤️
Takk for alle gode minner og stunder Thomas, de tar jeg med meg videre. Kondolerer så mye til familien
Du var en så lun og fin fyr Tomas. Gledesspreder💙
Takk for alle gode stunder 😊. Glemmer deg aldri , Thomas 🥀. Kondolerer til Eva med familie 🕯️
Takk for så mange gode minner Thomas🌹❤️
Takk for den tiden vi fikk sammen Thomas.