Kvil i fred
Kjære Bjørn.
Du sitter ved orgelet og spiller, med noter foran deg og øreklokker på, smilende og med glimt i øyet, det er ett av mange fine minner jeg har av deg.
Jeg har fått opplevd så mye sammen med deg, Aase, Charlotte og Cecilie - Tusen takk for at du og Aase alltid åpent hjemme deres for meg. Jeg har så mange gode, fine og morsomme minner med dere fra min barndom og min ungdomstid. Tusen takk for alle de supre feriene vi fikk sammen - Mange fine minner som er lagret i mitt hjerte for alltid!
Varme tanker til Charlotte, Cecilie og resten av familien. Ta vare på hverandre.
Kjære Bestefar, hvil i fred.
Vi kommer til å savne deg ubeskrivelig mye.
Takk for gode minner.💔
Takk for alle gode minner
Turid