Kjære bestemor og bestefar❤️
Eg savner dere så inderlig.
Bestemor, vi skulle hatt flere turer til butikken for å kjøpe is og eg skulle så gjerne hørt flere av historiene dine fra når du vokste opp bestefar.
Ikke minst skulle eg ønske vesle Iben fekk møtt dere. Eg lover å fortelle henne om alle de gode minnene eg har sammen med dere.
Kjære Mona og Jørgen!
Naboene våre som vi aldri ser igjen.
Naboene våre som vi snakket med enten på veien eller på verandaen . Vi byttelånte bøker, Mona. Du var blid, og latteren satt løst.
Jørgen ga oss hjelp medTiffany, hunden vår.
Dere var gode naboer.Kommer aldri til å glemme dere
Hvil i fred
mye og mangt.
Kjære Mona og Jørgen.
Takk for gode minner, Mona i jobb og begge i godt naboskap med hjelp av Jørgen hvis vi sto fast i noe. Mange hyggelige kveldsturer med hundene, Dere vil bli savnet.
Hvil i fred 🌹🌹🌹
Takk for gode minner. Hvil i fred.
Kjære Jørgen og Mona,
Jeg vil takke dere for naboskapet i alle år og de siste år som «svigersønn».
Jørgen – vår kjære “handyman” – du stilte opp med løsninger og erfaringer for alles beste. Det virket som om du kunne fikse alt, og man kjente alltid på en trygghet på at dette kunne du. Din kunnskap, arbeidsvilje og lune væremåte vil jeg alltid huske. Den siste tiden var det usedvanlig hyggelig å kunne hjelpe tilbake da ork og evne ikke helt strakk til, men du viste en takknemlighet som sitter igjen i meg.
Mona – med ditt varme smil, smittende latter og ditt gode hjerte. Du møtte meg og alle rundt deg med omsorg og vennlighet, og du hadde en egen evne til å få meg til å føle meg velkommen og inkludert.
Jeg er uendelig takknemlig for minnene jeg har med dere. Dere har satt spor i livet mitt som jeg vil bære med meg videre.
Og jeg lover å ta vare på deres yngste datter, slik dere alltid har gjort – med kjærlighet, trygghet og omsorg.
Dere er dypt savnet.
Hjertlig takk for et fantastisk godt nabo skap . Hvil i fred.
Terje.
Savner dere, oldemor og oldefar❤️
Kjære bestemor og bestefar
Takk for alle de fine minnene dere har gitt meg. Dere vil alltid være savnet, men aldri glemt❤️
Kjære bestemor og bestefar.
Takk for alt dere var. Jeg vil alltid huske dere.
Savner dere❤️
Kjære bestemor og bestefar,
Jeg savner dere. Takk for all kjærlighet, omsorg og de gode stundene vi fikk sammen.
Kjære mamma og pappa, dette fortjente dere ikke.. Dere vil alltid være med i våre hjerter. Vi savner dere.
En siste hilsen fra familien Robøle