En hilsen fra oss til alle dere som ikke har Varingen. Vi satt umåtelig stor pris på alle varme meldinger, alle hilsner, alle nydelige blomster, gaver til Kreftforeningen og alle som deltok i pappas bisettelse fredag 12.6.26.
Det varmet med familie, gamle og nyere kollegaer, barndomsvenner, venner av oss barna og deres foreldre og naboer i Skytta. Tusen takk. For oss var bisettelsen et kjært minne videre uten pappa/morfar og mammas livslange ektefelle ❤️
Takk for ett godt naboskap og gode prater.
Takk for alle gode minner, onkel Thormod.
Dette var triste nyheter.
Vi minnes en sjåfør som var godt likt av både passasjerer og kollegaer.
Våre tanker går til nærmeste familie og venner.
Hvil i fred, Tormod.
Med stor sorg mottok vi budskapet om at Thormod var gått bort. Det var ufattelig trist. Et livslangt bekjentskap og et svært godt naboskap er over. I mer enn 60 år, så minnene vil alltid være med oss. Fra ferieturer som gutter til "voksen prat" over gjerde. Minnene er mange.
Våre tanker går til Bodil, Kim og Elisabeth og resten av deres familier, vi føler så absolutt med dere i sorgen.
Thormod, takk for alt og hvil i fred!
Du var verdens beste morfar vi kommer til å savne deg
Jeg kommer til å savne deg pappa. For mamma, Emma, Kristoffer, Mia og meg var du ryggraden og bærebjelken i flokken vår.
Alltid i våre hjerter.
Vi tenker på dere
Jeg føler med dere alle<3
Føler med dere i sorgen!
Takk for hyggelig naboskap og mange fine samtaler.
Takk for alle gode minner
Takk for gode minner Thormod ❤️
Takk for gode minner
Vi kondolerer med tapet av Finn.