Takk for gode ungdomsminner.
Kjære Eivind. Jeg vil savne våre gode samtaler
Fine Onkel 😪❤️
Verden ble litt fattigere,
Mange gode minner fra oppveksten og huset i Rulseveien. ❤️ styrkeklemmer til Anita og Heidi 🌼
Kjære Eivind, det var trist å høre om at du var gått bort. Takk for all hjelp og takk for gode minner og morsomme minner som jeg tar med meg. Hvil i fred
Kjære Eivind. En trist melding å få fra Anita at du har gått bort. Det var ikke helt uventet, men likevel et sjokk for å si det sånn. Vi har hatt så mange fine stunder sammen, turer, satt i samme styre i "Vi over 25" og NHF Nittedal og Hakadal. Jeg ble ble ordentlig kjent med deg og Lillian for over 30 år siden, men Vidar og du har vært venner i mange mange år. Mye hygge har vi hatt sammen - før Lillian gikk bort og når du traff Bodil. Vi har vært sammen i Sandefjord og på hytta familien hadde på Gaustad/Rjukan. Vidar var på besøk hos deg i Son når du kom hjem etter operasjon ifjor, og det var siste gangen dere så hverandre. Men samtaler på telefonen har det blitt etter besøket. Du vil bli minnet med glede og du vil alltid være i våre hjerter.
Hvil i fred kjære venn <3 Våre tanker går til Anita og Heidi med familie <3
Bästa svärfar, vi har haft många skratt och mycket kul tillsammans. Kommer att sakna dig Eivind 🥲
Vila i frid ❤️
Kramar från PA
Det var triste nyheter. Vil i fred Eivind. Mange gode minner fra tiden på Åneby strømmer på ❤️❤️❤️
Du blir dypt savnet
Takk for den tiden vi fikk sammen. Fine turer og mye morro og latter har vi hatt. Hvil i fred kjære venn
Hvil i fred kjære nabo. Alltid blid og positiv. Vi håpet du ville komme deg igjen, men det gjorde du ikke 😥❤️
Hvil i fred, kondolerer til dere i familien 🕯
Vila i fred finaste morfar❤️❤️vi kommer sakna dig
Tunkt å miste deg Eivind
Hvil i fred, pappa❤️❤️❤️
Kommer alltid og savne deg❤️
Takk for alle gode minner
Hvil i fred
Roy og Bob Olderskog m/familier
Hvil i fred.
Fra Tante Lilly med familien.
Varme tanker til dere❤️
En fars kjærlighet og omsorg setter spor for Livet .
Vi sender våre varme tanker i sorgen og savnet.
Må de gode minnene gi styrke og trøst i tiden som kommer.
Våre dypeste kondolanser
En siste hilsen fra oss på Rulse
En siste hilsen fra hjemstedet til mor Anna
Vi tenker på dere. Og er så glad for mange fine og morsomme stunder sammen med Eivind.
Varme hilsener fra Emma, Morten, Mats Torill,Karl Wærner og Grethe
En siste hilsen til Eivind, huskes alltid som blid og med godt humør !
Takk for godt naboskap i mange år.,fine fotball turer. Varme tanker til Anita og Heidi med familie❤️🩵.